miercuri, 27 octombrie 2010

Revelatia Mea

Am avut o revelatie,

Am citit cartile "vietile maestrilor si m-am tot chinuit sa inteleg cum poate sa fie omul Dumnezeu
Am ajuns la urmatoarele concluzii, va rog sa aveti rabdare sa cititi tot :) :

Lucifer = cel care aduce lumina (cel care aduce o alta lumina)

intr-o carte a vechiului teastament, cred ca profetul Isaia il cearta pe Satan printre altele cu cuvintele: "Tu care ai spus....imi voi inalta tronul deasupra tronului Dumnezeului celui vesnic".... etc

Revenind la numele lui, am concluzionat ca lucifer a incercat sa ii convinga pe ingeri sa accepte lumina lui, dar...

Unii traduc Mihail ca inseamnand: "Cine este ca Dumnezeu"? ,dar mai exista o traducere: "Cel care este ca Dumnezeu"....de-aici rezulta ca raspunsul lui Mihail la cererea lui lucifer a fost: "Eu sunt ca Dumnezeu" (in lumina lui Dumnezeu si deci nu a acceptat alta lumina), cu alte cuvinte: "eu sunt ca Dumnezeu si nu mai mare ca El, El se manifesta prin mine.

De aici incepe revelatia Christului interior Dumnezeu-Om

Vedem ca numele Gabriel inseamna: "Dumnezeu este puterea Mea", ceea ce inseamna ca raspunsul lui Gabriel la ispitirea diavolului de a se impotrivi lui Dumnezeu a fost dupa cum ii spune si numele

Acum: omul este creat dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu. Satan cand a mintit-o pe Eva in rai i-a spus: "Daca veti musca din acest mar veti fii ca Dumnezeu" ...ceea ce este eronat pentru ca ei erau deja ca si Dumnezeu, fiind dupa chipul si asemanarea lui

In Final exista un psalm in Biblie nu mai stiu care din psalmi in care se spune:

"Eu am spus: Dumnezei sunteti si toti fii ai celui Prea Inalt dar voi ca niste oameni muriti...."
Acum...de ce murim ca niste oameni? Se spune mai departe ceva de pacate de caderea din ascultare. In primul rand noi avem puterea fiind Dumnezei si fii ai lui Dumnezeu sa ne vindecam singuri si sa ne cream chiar si trup nemuritor dar suntem bombardati cu idei preconcepute despre faptul ca viata e scurta...profita de ea, ca oricum trece etc. Intr-un fel ne semnam singuri sfarsitul.

Cam atat despre revelatia mea, astept parerile voastre

Sa fiti fericiti

2 comentarii:

  1. Aceeasi idee legata de nemurire o are si Ramtha... Interesant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit Ramtha dar nu m-a atras, insa in aceasi nota iti recomand "Viata si invataturile maestrilor din extremul orient" semnata de Baird T. Spalding (are 5 volume si o gasesti gratis pe Scribd.com)

    Sanatate

    RăspundețiȘtergere