miercuri, 27 octombrie 2010

De ce Romania

Aud de la un timp multa lume care se plange ca "era mai bine inainte" sau ca "vreau sa plec de-aici".
Este adevarat, in tara e greu, salariile au scazut, preturile au crescut, guvernul isi bate joc de noi, este adevarat; si totusi: haideti sa ne comparam cu americanii....Este evident ca in America nivelul de trai este mult superior fata de Romanica noastra, si totusi (din nou)...desi la noi se traieste greu, totusi se traieste mai mult; poate o sa credeti ca va mint, dar daca intrebati pe cineva care a fost acolo, veti afla ca in America aproape orice nebun poate sa-si ia arma legal iar impuscaturile sunt la ordinea zilei mai peste tot in "Taramul Fagaduintei".
Avem dreptul sa ne plangem, suntem o tara democratica (cel putin pe hartie), nu am nimic impotriva celor care se plang in legatura cu "viata in Romania", "traim in romania si asta ne ocupa tot timpul" spune domnul Mircea Badea, dar acum pe bune, daca nu am avea ocupatie am muri de plictiseala ;)
Romania nu este Basescu sau Boc sau oricine altcineva de sus, Romania este poporul roman, iar un popor dezbinat in interior este ca si pierdut in fata variatelor constrangeri exterioare; deci haideti sa fim uniti si sa vedem mai de graba ce putem face impreuna pentru a ridica Romania; in fond daca Dumnezeu ne-a adus impreuna (poporul roman) atunci inseamna ca impreuna trebuie sa facem ceva.
Nu iau apararea guvernului, vreau doar sa spun ca, prin faptul ca ne plangem si facem greve si chiar greva foamei (cum am vazut ca e la moda acum) nu vom obtine nimic, conditia supravietuirii este cred eu, adaptarea si bunul simt.
Cu siguranta unii ma vor intreba ce inseamna la mine "adaptare" si pentru ca acest blog vreau sa aibe si anumite valente spirituale am sa va spun rugaciunea Sfantului Francisc de Assisi: "Doamne da-mi curajul de a schimba ceea ce pot sa schimb si puterea de a accepta ceea ce nu pot sa schimb".
Va doresc sa aveti curaj sa mergeti mai departe si sa nu uitati ca cei de la putere se mai schimba dar poporul va fi mereu Poporul Roman, iar impreuna suntem o familie, numai impreuna putem trece peste acest impas al crizei economice si daca vreti, al masinatiunilor politice.

Va doresc numai bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu